Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 10 kwiecień 2019 08:37
- Mateusz Roszczyk
Zgodnie z art. 63 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego podania (wnioski, skargi, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych:
pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Podanie powinno zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby, od której pochodzi
- jej adres
- żądanie
a także
- spełniać inne wymagania ustalone w przepisach szczególnych.
Podania należy nadsyłać na adres:
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax: 22 250 52 00
Można również składać je osobiście w siedzibie urzędu
- w Punkcie Informacyjnym - pok. N041
- w Kancelarii - pok. 3035
Kierowane do urzędu podania przekazywane są - w celu ich rozpatrzenia - do właściwych merytorycznie departamentów. Sprawy załatwiane są w kolejności wyznaczonej przez datę wpływu do urzędu kompletnej dokumentacji.